جنگ نو

این یادداشت ها شیمیایی هستند.لطفا ماسک بزنید!

تئوری نن جون (nan joon theory)

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ب.ظ


یادش بخیر در ایام رقابت های ریاست جمهوری 84 توسط تئوریسین نظریه تجاوز جنسی به زندانیان در زندان های ایران جناب شیخ اصلاحات، تئوری دیگری نیز شرف صدور یافت به نام تئوری نن جون. این متفکر صاحب منصب که البته خودشان هم سابقه زندان بانی داشته اند! و پول هایی هم گرفته بودند ( البته نماینده امام بودند!!) گفته بودند که حتی نن جون من ( ایشان) هم تورم را می فهمد! وقتی خرید می کند و قیمت ها را می بیند می فهمد که چقدر تورم است و ...
حالا از دوستان و اذناب ایشان تعجب می کنیم که با وجود این برهان قاطع و نظریه لاریب فیها و استدلال متقن و محکم و ... ایشان چه طور ادعا می کنند که تورم ایستاده و بلکه پایین آمده؟ ایا اینان که این ادعاها را دارند نن جون ندارند؟ نن جونشان اهل خرید نیست؟ حتی خواهر مادر ندارند که اهل خرید باشند؟
تنها یک فقره همین شیر که با وجود دستور صریح و علنی و سلیس رئیس جمهور قیمتش در حد و اندازه های الان و الان تغییر می کند . ان هم چه تغییری!!
شایان ذکر است که محتملا این نن جون کروب الممالک هم بی شناسنامه باشد و هم بی سواد و هم بزدل سیاسی و هم .... اما با این حال درک تورم نیاز به این چیزها ندارد.همچنانکه نوه شان هم با بصیرت تمام این را فهمیدند.
هر چند اقرار می کنیم که درک پایین آمدن تورم حتما و قطعا نیاز به شناسنامه و با سوادی و شجاع دلی و .... دارد!
  • مافی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی