جنگ نو

این یادداشت ها شیمیایی هستند.لطفا ماسک بزنید!

درخواست کمک!

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ

من یک پسر دارم.حدود سه ساله. محسن.جدای همه شیرین زبانی‌ها و حرف زدن هایش، دیشب فهمیدم که با هم از نظر سیاسی اتفاق نظر نداریم!

تا قبل از این‌که طرفدار دولت بود و جناب رئیس‌جمهور را از 100 متری می‌شناخت و بلند داد می‌زد: روحانی!(البته می گوید:نوآنی!:nu.a.ni)

تازه از دیشب هر چند لحظه داد می‌زند: روحانی موچکریم!

هرچی به او می‌گویم که تو یک مورد تدبیر برای من بیاور در این چند ماهه از عمر دولت، طفره می‌رود!

می‌گویم بگو روحانی موچکر نیستیم! (مثل آنچه که ابطحی گفت!) می‌گوید: روحانی موچکریم!

فعلا که داریم «زنده باد مخالف من» را تمرین می‌کنیم!

می گویید من باهاش چی کار کنم؟

  • مافی احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی